Nog 4 dagen ! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Niek Weerink - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen ! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Niek Weerink - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen !

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

16 November 2012 | Nederland, Almelo

Het is eindelijk zo ver! Tijd voor het eerste reisverslag op mijn eigen reisblog. Na vandaag, helaas, mijn kamertje in Groningen vaarwel te hebben gezegd is het bijna tijd voor mijn grootste avontuur tot nu toe! Zoals jullie vast wel hebben gehoord ga ik aanstaande dinsdag samen met Maartje dan eindelijk naar Australië! Na enorm veel voorbereidend shop werk denk ik dat ik nu alles binnen heb en zal ik dit weekend mijn backpack maar eens gaan inpakken en wegen!

We stijgen om half 1 's middags op en zullen er dan 33 uur over doen om Cairns in Australië te bereiken. Eerst 10 uur vliegen naar Hong Kong in China, en nadat we daar 13 uur hebben gewacht zullen we de laatste 8 uur vliegen en eindelijk down-under zijn, waar we ons reisavontuur kunnen beginnen!

Ik zal proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden met foto's en reisverslagen, maar we hebben al verhalen gehoord dat internet niet altijd overal zoveel aanwezig is. Maar dat zullen we vanzelf zien.

  • 17 November 2012 - 00:01

    Rosalie:

    Haaa! Ik ben je aller-aller-eerste reactie! Yes!
    Ben nu al heel benieuwd naar al je verslagen!
    Succes met de laatste voorbereidingen!

  • 17 November 2012 - 11:05

    Ursula:

    Nou Niek en natuurlijk ook je reismaatje Maartje,

    Heel veel plezier tijdens deze reis, geniet er lekker van en natuurlijk zal ik jullie verhalen volgen via deze site.
    Succes met de laatste voorbereidingen en een hele goede reis gewenst.

    Groetjes Ursula

  • 18 November 2012 - 20:17

    Tante Ans:

    Hoi Niek!
    Wij wensen je een hele goede reis en we kijken uit naar al je belevenissen!
    Hou ons op de hoogte!!
    Groetjes van ons.
    Tante Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Welkom op mijn profiel! Hier zal ik zo nu en dan een update plaatsen zodat jullie mijn reis op de voet kunnen volgen!

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 18446

Voorgaande reizen:

29 December 2016 - 15 Februari 2017

Tanzania

20 November 2012 - 26 Februari 2013

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: